Hello

Ja hej, nu skriver jag igen!
har haft praktik i två veckor nu och det har gått superbra!
I morgon ska vi ha friluftsdag, och det har aldrig varit min favoritdag, men man får ju ta med sig fika :) haha
varm choklad och kakor .. mmmmmm.. :D
imorgon på eftermiddagen så ska jag och daniel åka till härnösand, för att därefter bli upp-plockade av lena och johan, och dra vidare till biiiiiiiirsta ! YEEEEY :D
jag och lena verkligen längtas till att få shoppa och speciellt få ha en dag tillsammans med våra pojkvänner :)
så jag ska försöka ta med mig kameran och ta en massa bilder !
nästa vecka är det sportlov och då blir det till o plugga en massa, för jag har en tenta den 20e mars, ska även vara några dagar i härnösand och vara med lena jättemkt , jo ska förresten sova över hos henne på lördag, daniel åker hem till övik och lenas pojkvän skulle ta en trip till uppsala, så hon skulle vara själv. så jag ska göra henne sällskap :D
på tisdag till veckan , ska jag till sjukgymnasten, för knät håller på o knasa igen, så jag hoppas verkligen det finns något man kan göra så att det ska bli bättre, för nu har jag ont =/
aja., nu ska jag gå o se lite på tv. kanske blir en film snart. !

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0