back to business again

Hejhej, okej nu var det ett tag sen jag skrev.. kanske jag ska börja ändra så att jag skriver en dag i veckan, samma dag , typ som en vecko uppdatering eftersom annars glömmer jag bort mig hela tiden.

men nu har jag lite godingar att visa som jag jättegärna vill se.
jag har liksom fått någon besatthet att bara se en massa filmer och serier just nu, har precis avslutat säsong 3 och 4 av House. Och nu är grymt sugen på att beställa hem The O.C alla säsonger, och Veronica Mars. Men jag vet inte, ska kanske fråga pappa ifall han har lust o betala , jag är ju som sagt en fattig student ;) hahaha

PÅ onsdag 31/3, så åker jag till härnta för att gå på bio med min kära Lena. Vi skippar killarna och går på en kärleksfilm tillsammans.. killarna är mer för action o sånt, men jag och Lena ville mysa oss med en romantisk biokväll :)

vi ska se, Remember me, med Robert Pattinson och Emelie de Ravin i huvudrollerna. Så det kommer bli riktigt spännande , när man ser trailern så verkar den jättebra, så jag håller tummarna! :)


Något som jag har hittat är en film där Miley Cyrus har huvudrollen. The Last Song . Men den har inte premiär förrän i maj, så där får jag vänta ett tag, men nu går ju månaderna så jäklarns snabbt, så vips så är vi där.
Denna ska vara någon kärleksfilm oxå, far och dotter- reunionen , eller så, ja ni får söka på google och läsa om det själv om ni är nyfikna. jag kommer nog iaf gå på den, men eftersom det är kramfors/härnösand jag bor i så lär det nog ta ett tag. Samma man som skrivit "The nootebook" och "a walk to remember" och båda dom filmerna är hur bra som helst, så jag tror absolut att denna är bra, plus att jag tycker om miley, hon har sån cool röst, och låten "When I look at you" som är typ soundtrack i denna, är  ju helt underbar.



och sist men inte minst så väntar jag självklart på att tredje delen av The Twilight Saga, ska komma, "Eclipse" och jag är nog inte den enda som väntar, och tyvärr så kommer jag nog inte gå på bio med Lena denna gång somjag gjorde när vi såg New Moon, eftersom vi har sommarlov då och då är hon nere i dalarna den lilla svikaren! ;p haha

det ska bli spännande och se hur filmen kommer att vara, alla fyra böckerna är värd guld, men mina favoriter av dom är första och sista, men kanske filmen gör ett bättre intryck :) bara vänta och se :)

Aja, den informationen får duga denna gång.
imorgon börjar sista veckan av min praktik och jag tycker att det är jätteskönt, för då kan jag fokusera på att läsa en kurslitteratur av Lindö, och fokusera på skrivingen.

cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0