somewhere over the rainbow

alltså jag är så jäääkla sugen på att åka utomlands, man ser en massa som ska åka eller precis har kommit hem och är helt bruna . det vill ju jag med !! ta en trip med daniel men han säger att han inte har pengar..
har ju ingen o åka med, och jag vill ju inte åka själv.
osså ska det ju såklart passa med skolan oså, men vafan... över ett år sen jag va utomlands nu, ja jag räknar inte med norge , pappa bor där så det är mitt andra hem. eller kanske tredje? bor både i kramfors, härnösand och i norge? haha aja.

hade varit skönt o dragit en sväng till kreta eller så över en vecka och så, under sommaren så tänker jag jobba så mkt som möjligt och om man nu har sommarjobb så vet man ju inte hur man jobbar osv.

aah, nä fan nu vill jag utomlands!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0