Norway always in my heart

kom precis upp från tvättstugan, fanns en tvätt tid kvar, och lycklig är jag, för då får jag lite rena kläder :)
läste någonstans att någon skulle tatuera sig idag, oh så jävla sugen jag med jag med! jag mitt ha mitt namn på persiska på handleden och genom att tänka på den så tänkte jag på Lisbeth, pappas käresta.
Så jag skickade ett sms till henne att hon skulle gå in på min blogg så kunde dom följa min vardag där , då jag väl har uppdaterar den :) men från och med nu så ska jag vara väldigt aktiv :)
varför jag började tänka på henne var för att hon har sitt namn på persiska på sin handled :) och jag är så avis, jag tänker faktiskt göra den jag vill ha när jag fyller 20, det har jag bestämt!
så jag måste till pappa först så han kan rita den :)

och när jag skulle in på Lisbeths facebook för att se tattoon, så såg jag att hon hade lagt in ett nytt album, på hennes små flickor , agnes och alida :) sötare flickor finns inte !!!! är så glad i er :)
så jag tog några kort och tänkte visa er väldens sötaste! :)


Agnes till vänster och Alida till höger :)

gulligull :)

"Lisbeth" på persiska :) man kan ju undra hur Denise ser ut :) eller förresten det vet jag ju xD

Ni får en dagens oxå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0