Music

visst blev min header rätt fin`? jag tycker det iaf, visst kanske inte resten är fint men, jag kan typ inget om hur man ändrar design här, så ni får stå ut med den ;p
men med headern så blev den iaf lite mer personlig.
nu sitter jag i soffan och bara slöar, tänkte igår att jag skulle på stan idag och införskaffa mig en termometer så man får veta hur kallt det är mornarna när man ska gå till skolan, men jag orkade fan inte klä på mig varmt och dra ner, så här i soffan har jag legat enda sedan kl 10 i morse. har ju inte sån stor lägenhet så kan ju inte vara någon annanstans direkt.
Nu har jag ju lite mer grejer här än sist då jag visade hur jag hade det , visst har jag gjort?
det kommer iaf en nya bilder inom kort, fortfarande lite grejer som fattas.

Sitter och lyssnar på musik, så jävla skönt o bara sitta o lyssna och ibland sjunga med ;) hahaha
Ska snart gå med en kartong och resväskan upp till förrådet så slipper jag ha det här i vägen, duscha ska jag oxå göra. invänta en värsting till syster 2 ska jag oxå göra. Den filmen är så jäääävla bra. Älskar den !

nu är det mindre än 4 veckor kvar tills jag och mamma åker till stockholm för att se musikalen Grease - den svenska versionen :) Längtar redan, drömmer mig bort om att när vi kommer dit till vårt 4-stjärniga hotell , dumpa alla våra grejer och gå ut och käka en middag och ta ett glas cider eller två :) hade sagt öl men det dricker jag inte.
Och fatta vad roligt det kommer då bli på lördagen, när man sovit ut på morgonen gå och äta frukost på hotellet och sedan dra ner på stan för shopping, sedan middag och göra en repris på glaset cider eller kanske en god drink. Sedan bege oss till Göta lejon för se Marie Serneholt och Sebastian som Sanna och Danne i Grease - Den svenska versionen :)

fatta om jag längtar!  bara en resa med min mamma :) gar aldrig gjort en sådan resa förr och jag slår vad om att mamma kommer älska att vara där, fast jag vet att hon är jättenervös bara genom att tänka på det just nu.
Men vi kommer ha det awesome ! :)

Nu blev det ett långt inlägg. bäst jag går o duschar nu!
vi hörs



jag och min älskade mamma på julafton :)
synd att jag aldrig tog ett helkroppskort, för jag ville så gärna visa linnet jag köpte.
kommer lätt ha det när vi är i stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0