Januari 2010

ja, nu är det ett nytt år och hoppas att det här året blir lika bra som 2009.
Jag sitter i min lägenhet i Härnösand, kom hit i söndagskväll så har bara varit det lugnt och försökt läsa lite oså, tagit bort den lilla jul jag hade här :)

Nyårslöfte? nej, har aldrig haft det förr, men jag har lovat mig själv att jag ska börja fixa bikinikroppen inför sommarn! hahaha men jag har Lena som följer med mig o tränar ;)

ja, snart har man studerat klart den första terminen av sju stycken, så bara sex stycken återstår :) men om alla terminer går lika fort som denna termin så är jag ju klar snart ! :)
och nu är det mindre än en månad kvar till jag och mamma åker till stockholm för att se på musikalen Grease :)
allting är bokat nu, musikalbiljetter, bussbiljetter och hotell :) så nu är de bara o längta vidare :D

nje, jag måste verkligen göra iordning en header här på min blogg, en riktig snygg look, men jag kan ju ingenting om det här. hade ju varit underbart ifall någon frivillig som är bra så sånt skulle vilja göra det! någon frivillig? :)

nu ska jag titta lite på tv, kanske slänger på en film eller så.

ciao




älskar min nya kofta som jag köpte på BikBok på mellandagsrean!
sorry för en suddig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0