I'm here , you there

Tjenis!
Kom hem för någon halvtimme sen, har haft skola enda tills dess. skulle egentligen sluta kl 17 idag, men vi fick sluta tidigare vilket var guld värt för jag började nästan somna inne i förläsningssalen!
ny kurs idag och det verkar ju intressant faktiskt, längtar tills vi ska på ut praktik, bara 5 veckor kvar!!

skickade förresten ett sms till lisbeth idag och sa att jag kommer nog till norge och hälsar på den 12 feb, och stannar till den 16e. så frågade ifall hon kunde boka en tatueringstid åt mig, så både hon och pappa kan följa med ! pappa ska ju göra den, så hade varit om han följt med oxå :) hoppas bara på att det finns en tid, då jag är där. annars får pappa göra den, och så får jag ta med mig den och göra den här i stället. ^^

och jag åker ju dit mycket för att se ifall vi ska planera lite på våran resa? haha jo det tycker jag låter super, eftersom jag så gärna vill att det ska hända! har ju till och med beställt hem lite bikinisar, och förresten, så är paketet typ här, behöver bara på ett avi ! :)

nä, nu är det nog pratat, ska göra lite mat nu och glo på tv , sedan bege mig iväg till Lena så ska vi gå på träning. sedan blir det vilodag! :)

ciao


"Denise" på persiska. men pappa ska skriva det riktigt, så som ni ser på Lisbets tatuering några inlägg längre ner. Ska ha den på handleden, kommer bli asssswwwweeesssooooommme ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0