Here we goooo

yesyesyesyes.. YES!  Skickade ett sms till Lisbeth alldeles nyss o sa att jag kommer försöka övertala henne till att åka med mig, att hon skulle tänka på att vi ligger på stranden och steker och har en kall drink i handen!
och då fick jag svaret: du behöver inte övertala mig, jag är på, bara jag kan fixa barnvakt och ledighet från jobbet!

Fett niiiice!!  men kommer dröja några veckor innan jag kan åka till norge för att för det första träffa pappa, eftersom vi börjar med en ny kurs den 18e, och sen så har vi praktik hela mars månad. Men jag håller tummarna på att allt går som vi vill :) en resa med Lisbeth (pappas tjej) hade varit underbart! Man har då gått i skolan och jobbat arslet av sig i nästan hela vårterminen, så en veckas semester till ett varmt land och bara steka och må gott hade inte alls varit fel mitt i en vårtermin för att sen orka med resten av terminen och sen att evenutellt sommarjobba!

fatta vad vad alla mina kompisar kommer bli avis på mig ifall jag åker, visst vill jag att Daniel ska åka med, jag förstår han att han går i skolan och han går ju sista året så han tar ju studenten, så kanske blir en resa för bara oss två till hösten istället?
jag kan inte sluta tänka på en utlandsresa, det är nu över ett år sen jag var till Turkiet med Daniel och hans familj, så det känns att det är dags nu! :)

Imorgon blir det iaf träning med Lena och Johan, någon slags aerobic. var ett tag sen man tränade nu så, eftersom man kanske ska utomlands så är det bäst o börja trimma bikinikroppen ;) hahahaha, kanske måste kolla efter en ny bikini oxå eftersom den snygga jag hade har gått sönder =/
aja, det löser sig alltid !

Tänkte gå o lägga mig nu, ska träffa studiegruppen kl 10 i morgon och göra klart arbetet!
men först, lite bilder från Kreta, maj 2006


gå sommarklädd hela dagarna är ju såååå skönt :D


Finns inget bättre än att bada i havet :D


ta sen en drink på kvällen :)

även på stranden :)

fixa bikini + kroppen !

sand mellan tårna är skönt :)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0