hello,

en vecka sen sist, long time no see brukar man säga. Och nu var det ju ett tag sen.
men mycket som har varit pågång, förra veckan så tillbringade jag mest min tid hos Lena för att vi hade en inlämningsuppgift som skulle vara inlämnad i fredags, så vi satt och skrev den . Man skulle referera till en massa grejer så vi fick lov o sitta o läsa lite böcker o lite artiklar oxå, bara de tog ju sin tid.
sen så helgen så var Daniel här och vi myste förfullt :)
men nu är jag tillgänglig igen. vad har hänt sedan sist jag skrev?
jo, måndags förra veckan så gick jag, Lena och Johan (lenas pojkvän) upp till Gerestaskolan här i Härnösand, på Friskis & Svettis heter det, det är ju gympa, där en ledare står i mitten i gympasalen och gör typ aerobics grejer och runt omkring står alla där som vill springa och röra på sitt fläsk. hela veckan kvar gratis för prov inför den nya terminen. så, jag och lena gick måndag och tisdag. Snacka om att det var jobbigt, det kändes riktigt att man var otränad. Så nu har vi anmält oss dit och vi var där igårkväll och sprang av oss lite. Riktigt skönt. man mår bättre och känner sig mer aktiv till att göra mer grejer!

första terminen på mittuniversitetet i härnösand är nu över och nu börjar den andra terminen och jag hoppas den terminen går mkt mkt mkt bättre än första! i morgon börjar våran nya kurs, ja dom som går inriktning Läs- Skriv- och matematikinlärning. Ska bli intressant! Sen så vecka 8 så ska vi på VFU (praktik) i 5 veckor, så det ska bli riktigt kul!! man får liksom se lite mer och så.

ahmen nu har jag iaf visat att jag lever och berättat lite vad jag har gjtort.
Jag och Lena ska på träningen ikväll med, 20.00-21.00, så nu ska jag bara slappa lite i soffan och se lite tv innan jag ska gå!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0