a normal sunday

Jag är fortfarande insatt på att åka utomlands, och jag tänker åka utomlands. Och Norge räknas inte!!
Rint april skulle jag kunna tänka mig åka en trip till Grekland eller kanske Malta :) har suttit o kollat på lite resor o de finns ju några för ca 3000 kr för en person men jag vill ju inte åka själv =/

aja, ska först och främst åka till stockholm med mamma och har det underbart, sen så ska jag planera in en trip till norge så jag får träffa pappa, har redan snart gått 2 månader sen jag va där sist. Ska försöka övertala Lisbeth att vi ska åka ;) hahaha

Idag så hade jag tänkt att jag skulle plugga lite, men det har inte hänt än, men dagen är ju inte över än.. höhöh ^^
Ska alldeles snart ta o göra lite mat , tänkte käka kött och klyftpotatis :) har dock ingen beasås, och jag tror inte att jag orkar gå till ica.

aja, nu ska jag fortsätta ha tråkigt
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0