merry christmas!

ja dan före julafton.
och alla julklappar är klar nu, vi har till o med packat ner alla eftersom vi åker till mormor&morfar och firar jul där, varje år :) ska bli så mysigt :D

i fredags så åkte jag hem en sväng sen vidare till bjästa , så kom tillbaka till kramfors igårkväll.
idag så va jag och mamma på stan och köpte in de sista och oså.
riktigt längtar till i morgon bitti, eftersom jag och daniel inte firar jul tillsammans så byter vi julklappar med varandra när jag oftast kommer till han, oså öppnar vi de på julaftonen själva.
och eftersom jag inte tar med mig de jag får av dom till mormor för de blir så mkt hit o dit, så öppnar jag de på morgonen på julafton hemma här istället. så gissa vad jag kommer göra direkt när jag har vaknat i morgon ?! ;) haha

åååh, det är så fruktansvärt kallt här i huset, speciellt på golvet, så köpte två par jägarstrumpor i dag på dollar, så nu är de varmt om fötterna ;)

snart så ska vi åka till Yvonne och Christer , bjudna på uppesittarkväll :) så bingolotter har vi oxå, får hålla tummarna på att man ska vinna någon miljoner eller tio ;) hahah

Näää, nu ska jag gå o se vad mammsen gör!
cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0