Annandag jul

Ja nu har julafton varit, oh så mysigt det var ! :)
det märks nu att man blir äldre o äldre för nu får man inte lika många julklappar som man fick när man var liten, nu är det färre o dyrare.

i år fick jag;
2 st volumaster
wii spel
stekpanna
handdukar
bäddset
o lite annat smått o gott :)

blev riktigt nöjd med de jag gick i år, de mesta jag har önskat mig dessutom :)

har knäppt lite kort oxå, men min sladd till kameran är i härnösand så ni får vänta med o se korten till jag har kommit dit, o de blir någon gång nästa år ;) hahahaha

idag ska jag vara ta de lugnt, vaknade runt halv elva låg kvar i sängen och tittade på 2012, riktigt bra film!
nu ska jag alldeles snart se en annan film o de är nog bara de jag kommer göra idag, se film o se robinson i kväll.

ja, nu vet ni att jag överlevde julen iaf!

god fortsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0