8 days left.

ja nu närmar nu oss julafton, 8 dagar kvar.
är hemma på lunch just nu, börjar igen 13.15 och har en föreläsning som slutar 15.00. sen blir det till att gå till ica och köpa mjölk sen hem och plugga.

sitter och kollar runt lite på internet, är sugen på lite spel till wii , samt House M.D säsonger, jag har ju säsong 1 och 2, så nu fattar det ju bara resten ;p haha, men det får jag nog ta kanske början av 2010, nu kommer det gå åt mkt pengar till böcker o så, sen så åker ju jag och mamma til stockholm och då kommer det ju garanterat gå en massa pengar till shopping ! :) me liiiiiiike

igår så beställde jag ju en klänning, jag hoppas den kommer innan fredag, så jag inte behöver åka in hit och hämta den för förhoppningsvis så kommer nog böckerna till kramfors, om det inte blir eftersänt , men hoppas inte på det!

Nje, nu ska jag ner och kolla ifall jag har fått någon post, sen bara slappa lite i soffan innan föreläsningen börjar!
ciaaaaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0